torsdag 31 mars 2011

Köket




Då så, då hade jag varit framme med hammare o mejsel och lyckats få bort kakelplattorna, några var tom. hela när jag var klar =) Så nu står allt som ska vara på diskbänken på köksbordet i stället.... jag hoppas vi kan få upp plattorna snart!! Sedan har jag införskaffat mig en ny burk till Lillemans gröt, hittade jag billigt på Netto, fungerar utmärkt, dessutom har jag köpt en liten glas skål med lock som jag kan ha lite gott i tänket jag (polkagrisar) =)

Så här kommer lite bilder från köket och på det andra!

1 kommentar:

  1. Heja Em Heja Em! Va duktig du är. Har jag smittat av mig på dig med allt konstigt jag pysslar med? Nu är jag supernyfiken på vad ni ska ha för kakel!! Foto tack ;)
    Jag vill med ha jordgubbsland, men ja tror vi bor för långt norrut =/
    Kram

    SvaraRadera